2013/09/01

(34) Cuttin'n'Drinkin'

Jutro szkoła. Jeeej. Cieszę się bardzo z tego powodu!
Ż A R T U J Ę. ;-;
Nie mam w co się ubrać. Buty tylko mam. xD

Rozjaśniłam grzywkę i zrobiłam sobie ombre. Jestem se marcheweczką *_*




2013/08/11

(32) a6w etc.

Dzisiaj zaczęłam a6w+robie brzuszki. Zdycham sobie teraz. Ale zawsze coś.

Smutno mi jakoś. Chce Go obok żeby mnie przytulił. Tęsknie w chuj.


(31) Please mama forgive me 'cause I'm breakin' all the rules tonight ;-;



Nie, 3 raz tego gifa tu nie wsadze. xD

Jeszcze 13 dni do mojej 18-stki a dokładnie imprezy. Dalej nie wiem co dostane od Winia, wiem tyle, że było w chuj drogie ;-;

W piątek byłam w lumpie, kupiłam ZAJEBISTĄ sukienkę. Jeszcze balerinki muszę kupić albo jakieś szpilki ;-;

 Moja piękna katanka *__*

Z Sandomierza ;-; Na tej baszcie było strasznie. Serio.

2013/08/08

(30) again and again. fuck, what i do with my life? ;-;

Więc znowu
bo czekam aż pies wróci.

Nudzi mi się cholernie. Mój facet chyba śpi (a komuś tu się spać nie chciało ;3) a ja siedzę, gapię się na ekran monitora i sobie słucham na słuchawkach Cinderella - Fear the night.
...a nie, jednak nie śpi...
Więc, tak sobie siedzę i słucham tego zacnego utworu Kopciuszka. Staram się wypić wodę z sokiem ale mądra JA przegięłam z sokiem a pićku mi się chce ;-; borze..
...albo jednak śpi..

Kocham ludzi, którzy mnie nie znają a hejtują mnie. Znaczy starają się ale mi nie wychodzi. Czasami chce zrobić tak:
całować mą rączke. suki.
Ale przez neta się nie da.

A teraz cieszcie się i skaczcie z radości jak oni bo kończę ten bezsensowny post ;-;
 




2013/07/31

(29) King Diamond everywhere.

Po pierwsze:
Po drugie:
Zrobiło tu się tak różowo, że `o kurwa` xD

Po trzecie:
Zrobiłam małe przemeblowanie w pokoju. W sumie to przesunęłam szafke w inne miejsce i wstawiłam między nią a biurko stolik..właściwie to moją `toaletke`. Tylko nadwyrężyłam sobie łokieć i kolano ale co tam..

Po czwarte:
TEN POST JEST BEZSENSU.
Ale..
jebać to.

2013/07/23

(28) liberate tuteme ex inferis

Powróciłam do starych korzeni. Mam w dupie co powiedzą inni. Chce być sobą a nie udawać niewiadomo co. Kowbojki, heavy metal, skóra-to najbardziej kocham zaraz po moim Skarbie.
Skończył się płacz po nocach, lęk przed życiem, nowe kreski na brzuchu/nogach. Potrafie cieszyć się z życia powoli. Wiem, że zjebałam wiele rzeczy, prawie rozjebałam swój związek przez swoją zazdrość ale teraz się to zmieni. Musze mu się jakoś odwdzięczyć za to, że dzięki Niemu wyszłam z tego bagna. Nie dołuje się jeszcze bardziej. Potrafie zapanować nad swoimi emocjami.
_______________________________________________

Czasami mi się wydaje, że związek z Nim to coś więcej a nie zwykła miłość. A słowo `kocham Cie` to za mało. Po każdej kłótni myśle jak Mu pokazać, że mi w chuj na Nim zależy i Go mocno kocham. Ale nie da się tego pokazać. Słowa, czyny-mało. Mam tylko nadzieje, że widzi to jak się staram i walcze dla Niego z moimi problemami.
_______________________________________________

















Mam motylka. Nie zabije go.

2013/07/20

(27) 182.5 dni.

Miałam to wczoraj napisać ale byłam tak zmęczona, że momentalnie zasnęłam.

Minęło pół roku. Piękne 182,5 dni przy jego boku. Tak dużo chciałabym mu powiedzieć, podziękować za wszystko ale zajęło by mi to wieczność. Były lekkie kłótnie między nami ale to normalne. Chyba nie istnieją związki bez kłótni ? Kocham z nim spędzać każdą chwile. Nie lubie tylko jak musi wracać do domu i musze czekać tydzień aż przyjedzie. Ale mimo wszystko kocham go mocno i wiem, że nikt nie zniszczy tego uczucia, które jest między nami (pociesza mnie też fakt, że mi się oświadcza za rok *_*).


2013/07/15

(26) ...

zabij mnie ktoś. błagam.
znowu rycze..żałuje, że się dowiedziałam niektórych rzeczy. kurwa..
przepraszam, że nie jestem taka idealna.
przepraszam, że musisz to robić bo jestem pojebem a nie normalna jak reszta dziewczyn. jak tamte dziewczyny.
jak mam ci pokazać, że cie kocham, zależy mi na tobie ?
za mało się staram ?
mimo wszystko..kocham Cię.






2013/06/25

(25)

Zdałam z polskiego. Jeszcze aby się dowiedzieć czy mam na pewno te komisy i będzie git.

_____________________________________________________________________________________

Siedze i znowu płacze..co chwile słysze od Niego `nie kochasz mnie`, `masz mnie w dupie`, `zdradzasz mnie` no i to przed chwilą żebym się wynosiła z jego życia. Teraz udaje, że jest okej a ja mam ochote coś rozjebać. Najlepiej siebie. Dobrze, że mam jutro pić. Może wytrzymam te pare h. MOŻE.

_____________________________________________________________________________________

Przepraszam, że nie jestem taka jaka chcesz żebym była.

2013/06/22

(24)

Nie będę miała z nim kontaktu przez tydzień. Dlaczego akurat kurwa teraz ?
Nie wytrzymam tu. Ciągle jakieś kłotnie o kase. Matka jeździ po ojcu. Praktycznie z nikim pogadać nie moge..mogłabym gdyby nigdzie mój Kot nie jechał. Strasznie mi ręce latają..ja pierdole..
_____________________________________________________________________________________

Pojechał już..to tylko tydzień ale za chuja nie wytrzymam.


KOCHAM. NAJMOCNIEJ. NAJBARDZIEJ.

2013/06/16

(23) Prisoner of your eyes.

Twoje czułe pocałunki na mych ustach. Uwielbiam je. 
Twój dotyk, który doprowadza mnie do szaleństwa.
Kocham Cie. Kocham wszystko w Tobie.                                                            



When I saw your face
I became a prisoner of your eyes












2013/06/15

(22) A nasza liczba to 666.

Tak bardzo chciałabym z tym skończyć. Obiecałam mu to. Nie potrafie, kurwa. Wole to robić niż ryczeć cały czas. W sumie i tak to robie bo go ranie tym. beznadziejna jestem.znowu rycze..ahh kocham takie życie kurwa

_____________________________________________________________________________________



Planuje sobie zrobić 3 tatuaże. A dokładnie 3 daty rzymskimi cyframi. Date urodzenia mamy, taty i chłopaka. Jeszcze chce zrobić pare (m.in. nietoperze) ale te są ważniejsze.

_____________________________________________________________________________________




(21) Happy Birthday King Diamond !





Dziś mistrz ma 56 urodziny. ;3
Pamiętam do dziś jak hejtowałam metal dopóki jego nie usłyszałam. Od razu zakochałam się w jego głosie. Do tej pory uwielbiam jego szybkie zmienianie głosu.












____________________________________________________________________________________

 Może jutro tata skończy mi robić napis `King Diamond` na katance. Oby.

2013/06/09

(20) Transference

Te wakacje będą zajebiste. No może nie do końca bo 2 komisy mnie czekają ;-; ale wspólne wakacje z rodzicami i Kotem bardzo mi się podobają. Tylko jest dylemat czy jechać do zamku w Krzyżtoporze czy gdzie indziej. Osobiście wole do zamku bo jakoś `jarają` mnie takie miejsca. Mają klimat. Co z tego, że są tam małe przejścia i co chwile jakieś czaszki i kości leżą xD
_____________________________________________________________________________________

Tak, tak, tak ! Doczekałam się pierwszego clipu z nowej płyty Children of Bodom `Halo of Blood`. Gwałce `replay` od paru godzin *_*

I hear the fallen angels
Sing my requiem


_____________________________________________________________________________________


2013/06/02

(19)Pestilenz


2 łóżka w pokoju=brak miejsca do tańczenia. No zajebiście. Ale za to dredloki zrobione.
Znowu mało jem. Oczywiście rodzicom trzeba ścieme puszczać żeby mi nie kazali jeść. Wiem, wykańczam się tym ale jakoś tak wyszło. W sumie to myśle czy nie zacząć tylko pić kawy i palić fajek ale z drugiej strony boje się, że mi serce całkiem siądzie. I tak za fajnie z nim nie jest..nie wiem czego ale w chuj mnie nakurwiało w piątek i mi słabo zdeczka było. Serio, nie wiem czego ja nie zemdlałam.
Chce mi się piwa. Bardzo.



 chujowo tu wyszłam. w sumie..ja zawsze chujowo wychodze ;-;
ale kocham mocnoo tego pana na zdjęciu <3


2013/06/01

(18)








Dzisiaj był zlot. Starych samochodów. W Nałęczowie. I MNIE TAM KURWA NIE BYŁO. MAMOOO ;-;








Rakastan sinua Jarvis<3
 

2013/05/31

(17) Dreckstuck




Znowu się pocięłam.
Od jutra zaczynam znowu tańczyć industrial. Lepsze to od ćwiczeń xD. Jak będzie mi to dobrze wychodzić to może coś się nagra i na YT wrzuci. W sumie..jakbym nie przerwała to bym już to dawno nagrała ;-;
Musze się zmienić dla Niego.
Musze być silna.
Musze przestać się ciąć.
Musze.
Kurwa.
M U S Z E.

2013/05/30

(16) KaeN [czo ja słucham ;-;]

W środe znowu chciałam się zabić. Teraz na pewno by mi się udało (dobrze czy źle ? nie wiem.). Na szczęście jeden z Trupków pomógł mi i nie opierdalał jak pewna osoba. Przy okazji dowiedziałam się, że jestem tchórzem bo się cięłam i to nie mogło mi w niczym pomagać (a jednak pomagało), nie moge mieć depresji bo jestem za młoda, serio ? Są młodsze osoby i je mają. W takim okresie co ja jestem to wszystko może do tego doprowadzić. Nawet jakaś błahostka. Nie chciałam się z nim kłócić o to, w końcu to kolega mojego faceta a nie chce żeby później mu pierdolił, że jestem pojebana i żeby ze mną zerwał. A wracając do środy to chłopak mi uświadomił, że jeśli dalej tak pójdzie (chodzi mi o cięcie się i te myśli samobójcze) to go w chuj zranie. Nie chce tego.
Wczoraj było jak zwykle cudownie. Jutro będzie tak samo *_*
A tak po za tym..mama mi pozwoliła spędzić sylwka z Kotem, nie wiem jak będzie z wakacjami ale Kot pogada z rodzicami i może się zgodzą. Przynajmniej mamy taką nadzieje.







Moje Alter Ego namawia mnie dziś do złego.

2013/05/28

(15)Obłęd.

Mam już dość patrzenia się jak każdy się ze mną męczy. Codziennie płacze, staram się nie ciąć chociaż tak naprawde nie mam czym bo K. połamał mi żyletke ale przecież jest milion innych sposobów by zadać sobie ból fizyczny. Pisze jak chory człowiek. Jestem chora. Nauczyłam się to ukrywać. Czasami mam ochote wybuchnąć i płakać w sklepie, szkole. Nawet przy Nim jak mnie przytula i powiedzieć, że już nie wyrabiam i mam dość tego życia ale nie potrafie. Może bardziej boje się jego reakcji ? Nie wiem..Najbardziej mnie boli to, że doprowadziłam Go do płaczu. Kurwa..zrobiłam to nieświadomie ale do tej pory nie moge tego zapomnieć. Miał racje, jestem szmatą. Beznadziejną szmatą. Chciałam tyle razy Go za to przeprosić ale nie potrafie. Zawsze gdy chce to zrobić mam łzy w oczach, nie wiem czy to widzi czy nie. Mam nadzieje, że nie. Nie wiem już nawet jak mu pokazywać, że w chuj mi na nim zależy i bardzo mocno Go kocham. A jak już próbuje to zrobić to mi nie wychodzi bo zawsze później coś musze spieprzyć. W sumie..nic nowego. Pewnie i tak tego nie przeczyta ale..
kochanie, pamiętaj. zawsze byłeś, jesteś i będziesz dla mnie ważny. kocham Cie. kocham Twój uśmiech. kocham jak mnie przytulasz. W S Z Y S T K O co robisz. jesteś moim szczęściem. iskierką w tym jebanym życiu.




(14)The Wheelchair

He had to get up! Get up and out of the wheelchair...
But without his cane... Oh, he didn't stand a chance!
The cane was in her hand! She used it to push him back!
Push him in the chest, she was ready for attack...
Then a quick blow to his wrist, four, five across his back...
One last one hit him on the neck...

"I can't believe you're still alive!"
"My God!" - she screamed...
"I'll teach you how to die!"
"This should light up your worthless little life!"
"Open up your eyes..."
Then she lit the torch...

His eyes were burning pain, she wanted to hear him scream!
And this was not a dream!
Abigail was out of control!
She was laughing at his every scream!
This was no more the clean revenge it should have been...

Abigail was feeling like the ruler of hell!
The joy of causing pain...
The wheelchair was really on fire!

2013/05/26

(13)

Znowu mi źle.
Znowu chce się pociąć.
Znowu. Kurwa znowu.



Sick, Am I sick?
And for these last five years I've been stuck up in here.
Inside this brain that drains into society, injected in your veins.
Give me hand grenades, give me razor blades,
give me anything to make the pain go away
Cause these pills don't work, Sometimes they make it worse.
And now I'm slowly going down the fucking drain.

The lights are on. But there's no one home.
And I sit here in My dark place alone, Dark place alone.

I, I don't mind, these side effects of my so-called life.
Now I bide, Bide my time to infect this world with, with my fucking mind

The lights are on. But there's no one home.
And I sit here in My dark place alone, Dark place alone.(ALONE!)

Now I'm sick in the head, in the head motherfucker
Like the living dead, living dead motherfucker



















2013/05/25

(12)

Są w końcu czerwone pióra.


Znowu dieta albo nie..lepiej przestane jeść i zaczne ćwiczyć.
przepraszam, że kurwa nie jestem idealna.

(11) First photo with him.

chujowa jakość, nic prawie nie widać ale jest. <3
KOCHAM Cię.
 And I can't get enough of you baby.

Może (w końcu) niedługo pojade do Kota. Rodzice go polubili. Nawet bardzo. Ciesze się. 
Może zdam. Czekają mnie na pewno 2 komisy, biologia i matma.  Matme musi mi ktoś
wytłumaczyć.. za chuja jej nie ogarniam. No i jeszcze jakoś niemiecki ogarnąć. Nie 
rozumiem dlaczego to co mamy w szkole wgl mi do głowy nie wchodzi a niemieckie
kawałki słucham i nawet rozumiem mniej więcej o czym to jest. Już nie mówiąc o tym,
że po jakiego mi niemiecki ?
 
 


 
Poszedł pierwszy hejt na moje kowbojki. Śmiesznie. xD

I'm going back to eighty-nine
I went Platinum zero times
You're in the jungle sweet child o'mine
I want another piece of that cherry pie

2013/05/24

(10)

Będą czerwone pióra, będzie zajebiście.
Jeszcze jakbym się pozbyła tych myśli samobójczych to by było bardziej zajebiście.
Kot jutro przyjeżdża. Fajnie. Czuje opierdol za pocięcie się. Przeżyje. MOŻE.


2013/05/20

(7)nic.

Jestem beznadziejna.
Ranie ważne dla siebie osoby. Nawet Jego.
Pocięłam się.
Płacze.
Chce żeby teraz był przy mnie i mnie przytulił.
Niczego więcej mi nie potrzeba.
Boje się, że w piątek się przy Nim rozpłacze.
Nie chce.
Dzisiaj Go prawie straciłam.
Przez moje jebane zachowanie.
Przepraszam, kurwa, przepraszam.
Kocham Go. Najmocniej.

2013/05/19

(6) Seraphim Shock

Siedze sobie z ręcznikiem na głowie i się nudze..jeeej. Tęsknie za Kotem..chciałabym żeby cały czas przy mnie był, szkoda, że to mało możliwe jest jak na razie.

Robie nowe konto na fejsie..w sumie będę miała 2 ale na tym drugim będzie większy luz z wrzucaniem czegokolwiek.