Znowu się pocięłam.
Od jutra zaczynam znowu tańczyć industrial. Lepsze to od ćwiczeń xD. Jak będzie mi to dobrze wychodzić to może coś się nagra i na YT wrzuci. W sumie..jakbym nie przerwała to bym już to dawno nagrała ;-;
Musze się zmienić dla Niego.
Musze być silna.
Musze przestać się ciąć.
Musze.
Kurwa.
M U S Z E.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz