2013/08/11

(32) a6w etc.

Dzisiaj zaczęłam a6w+robie brzuszki. Zdycham sobie teraz. Ale zawsze coś.

Smutno mi jakoś. Chce Go obok żeby mnie przytulił. Tęsknie w chuj.


(31) Please mama forgive me 'cause I'm breakin' all the rules tonight ;-;



Nie, 3 raz tego gifa tu nie wsadze. xD

Jeszcze 13 dni do mojej 18-stki a dokładnie imprezy. Dalej nie wiem co dostane od Winia, wiem tyle, że było w chuj drogie ;-;

W piątek byłam w lumpie, kupiłam ZAJEBISTĄ sukienkę. Jeszcze balerinki muszę kupić albo jakieś szpilki ;-;

 Moja piękna katanka *__*

Z Sandomierza ;-; Na tej baszcie było strasznie. Serio.

2013/08/08

(30) again and again. fuck, what i do with my life? ;-;

Więc znowu
bo czekam aż pies wróci.

Nudzi mi się cholernie. Mój facet chyba śpi (a komuś tu się spać nie chciało ;3) a ja siedzę, gapię się na ekran monitora i sobie słucham na słuchawkach Cinderella - Fear the night.
...a nie, jednak nie śpi...
Więc, tak sobie siedzę i słucham tego zacnego utworu Kopciuszka. Staram się wypić wodę z sokiem ale mądra JA przegięłam z sokiem a pićku mi się chce ;-; borze..
...albo jednak śpi..

Kocham ludzi, którzy mnie nie znają a hejtują mnie. Znaczy starają się ale mi nie wychodzi. Czasami chce zrobić tak:
całować mą rączke. suki.
Ale przez neta się nie da.

A teraz cieszcie się i skaczcie z radości jak oni bo kończę ten bezsensowny post ;-;