Jutro szkoła. Jeeej. Cieszę się bardzo z tego powodu!
Ż A R T U J Ę. ;-;
Nie mam w co się ubrać. Buty tylko mam. xD
Rozjaśniłam grzywkę i zrobiłam sobie ombre. Jestem se marcheweczką *_*
Runin' with the wolves.
2013/09/01
2013/08/29
2013/08/11
(32) a6w etc.
Dzisiaj zaczęłam a6w+robie brzuszki. Zdycham sobie teraz. Ale zawsze coś.
Smutno mi jakoś. Chce Go obok żeby mnie przytulił. Tęsknie w chuj.
Smutno mi jakoś. Chce Go obok żeby mnie przytulił. Tęsknie w chuj.
(31) Please mama forgive me 'cause I'm breakin' all the rules tonight ;-;
Nie, 3 raz tego gifa tu nie wsadze. xD
Jeszcze 13 dni do mojej 18-stki a dokładnie imprezy. Dalej nie wiem co dostane od Winia, wiem tyle, że było w chuj drogie ;-;
W piątek byłam w lumpie, kupiłam ZAJEBISTĄ sukienkę. Jeszcze balerinki muszę kupić albo jakieś szpilki ;-;
Moja piękna katanka *__*
Z Sandomierza ;-; Na tej baszcie było strasznie. Serio.
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)


